Autobom

Kære Haveejer

VIGTIGT VIGTIGT ! når du besvare denne mail skriv i emne feltet ”AUTOBOM”
Mail skal indholde : Navn, telefonnummer samt havenummer
Har du ikke mail bedes du lægge en seddel i foreningens postkasse.

Installation af automatisk bom med adgangkontrol er snart færdig og derfor vil vi gerne have en tilbagemelding fra jer om, hvilke telefonnumre, der skal registreres, eller om i stedet du/i foretrækker at få en kode, der tastes ind på kodestatueret. Du/I kan også vælge at tilkøbe en fjernbetjening. Se nedefor.

Forventet idriftsættelse 25-26/6

Der er 3 muligheder for adgangskontrol.
Via mobiltelefon: Der udleveres det telefonnummer, der skal ringes op til. Når du ringer op til dette nummer åbnes bommen. Telefonnummeret er udenlandsk, men helt gratis. Bommen kan åbnes, uanset hvor du befinder dig. Ved dette valg skal du indsende det telefon nummer, du ønsker at benytte dig af. Krav: det må IKKE være hemmeligt nummer, da systemet ellers ikke kan genkende dig.
Kode tastatur: Almindeligt belyst kodetastatur hvor du indtaster den udleverede kode.
Fjernbetjening: Du kan tilkøbe en fjernbetjening. 1 stk koster 450,- hvis der er 10 der ønsker en fjernbetjening flader prisen til 270,- pr stk. Fjernbetjeningen skal tilbageleveres til haveforeningen (mod tilbagebetaling) ved fraflytning fra haveforeningen.

Bommen lukkes ved passage via fotoceller.
Der kan registreres 2 personer pr. havelod, dog skal alle have tilknytning til det pågældende havelod for at kunne registreres.

Al passage via autobom registreres i en log som er beskytte af datalovgivningen

Den enkelte haveejer er ansvarlig for al indkørsel via autobom.

Der udleveres kode til de faste leverandører, post, Slamson m.m.

Skal du have gæster eller leveret vare er det dit ansvar at sørge for passage for disse.

Der monteres advarsels skilte i svinget ved indkørslen til foreninge