Nyhedsmail Maj 2020

• Støj
• Toiletter
• Ordensrunde
Betaling/haveopkrævning: er sendt ud til jer på mail 18/4. Hvis i ikke har modtaget denne så start med at kigge i uønsket/spam mappen. Opkrævninger, påtaler m.m bliver sendt fra foreningens online system og kan sommetider blive opfattet som spam eller lande i uønsket mail. Mailen indeholder et link til jeres opkrævning og for at kunne læse den skal føres op i indbakken. Hvis du/i har problemer med at finde den, kontakt da foreningen på mail. Betalingsfristen er rykket til 1/6.
KVM: Sidste år begyndte vi at skrive have kvm på opkrævninger, det var ud fra en ældre liste, den enkelte haveejer betaler 0,90 øre pr. kvm. I år er det gået galt med importen af kvm til foreningslet og kolonnen har rykket sig en tand, hvilket har gjort at der står forkerte kvm på opkrævninger. Prisen på jordleje på opkrævningen er den samme som sidste år. Vi har nu modtaget en opdateret liste fra Odense Kommune som vi på et tidspunkt vil sende til jer.
Have afbrænding: Det er ikke tilladt at fortage afbrænding af have affald.
Trailer: Alle trailer skal parkeres på Pilely (dog ikke ud til foreningens åbne dræn rende) eller i egen have.
Støj: Der må ikke bruges el og maskinværktøj kl.0800 og efter kl. 19 i hverdage og før kl. 0900 og efter kl. 18 i weekender. Der opfordres i øvrigt til at vise hensyn til øvrige beboer ved anden højlydt støj i samme tidsrum.
Toiletter: Fælles toiletter er, indtil andet meddelelse fra myndighederne, stadig lukket.
Renovation: Så er der ved at ske noget ifølge Odense Renovation og ordningen forventes at starte snarest.
Ordensrunde: Årets første ordenrunde fortages af 3 bestyrelsesmedlemmer her i weekenden 1- 3/5 og i den forbindelse vedhæftes ordensreglementet hvori du/I kan læse hvilke retningslinjer der er gældende for foreningen.