Nyhedsbrev 11/4 2018

Til haveejer i Baagø

Opkrævning af haveleje m.m. er på vej ud og bliver sendt på e-mail og omdelte i postkasser i haveforeningen til de haveejer der ikke er registreret med e-mail. Så hold øje i din mail boks og postkasse. HUSK at tjekke at alt er korrekt på din opkrævning. Vi har åbent på kontoret d.5/5 fra kl. 10 for indbetaling med kontanter, der kan selvfølgelig også indbetales via bank overførelse, husk at skrive havenummer på.
Det er jo nye folk i bestyrelse og alle skal lige finde fodslag så fejl kan opstå så her kommer en ny liste med indkaldelse til fællesarbejde:
22/4

4, 8, 14, 16, 23, 26, 30, 34, 44, 45, 47, 50, 55, 87, 98, 110, 120, 124, 126, 132, 139, 143, 145, 148, 152
6/5
3, 5, 6, 11, 20, 21, 35, 58, 60, 79, 82, 83, 90, 99, 108, 111, 115, 122, 128, 133, 141, 144, 147, 149, 153
17/6
4, 15, 19, 24, 29, 30, 39, 43, 57, 63, 72, 81, 84, 87, 92, 96, 100, 109, 119, 134, 135, 142, 151
5/8
2, 10, 25, 31, 34, 40, 46, 48, 52, 59, 77, 78, 89, 93, 94, 114, 118, 122, 125, 141, 144, 146, 153
23/9
13, 23, 28, 32, 51, 53, 68, 70, 79, 82, 85, 86, 95, 103, 111, 120, 126, 132, 133, 138, 145, 147,
27/10
3, 9, 17, 27, 36, 44, 49, 56, 60, 62, 64, 67, 74, 88, 92, 104, 110, 116, 123, 131, 136, 140, 150,

Se her:
Gå 30 ruter og få en hjertestarter
Hjerteforeningen arbejder hver dag for at redde liv. Derfor giver det god mening for os, at der bliver sat så mange hjertestartere op i hele landet som muligt. Det kan I hjælpe med! Det er vigtigt, at hjertestartere placeres centrale steder, hvor folk mødes.
Gå 30 ruter i 2 timer og gør en forskel for dit nærmiljø. Vi glæder os til at tage imod jer!
Mere herom på flg, link :

Gå 30 ruter og få en hjertestarter

Hoved-forbundet har ændret regler for hvad vi må ændrer på i medlemsdatabasen i forbindelse med persondataloven (i kan læse om det på forbundets side), jeg har vedhæftet en pdf fil, hvor i kan læse herom og om hvordan i logger på forbundets side. I kan nu selv logge ind på forbundets side og ændrer jeres oplysninger. I kan også finde en elektronisk udgave af havebladet:
Link til Kolonihaveforbundet:
Da vi ikke længer kan rette e-mail i medlemsdatabasen,, er vi nød til at have egen liste med medlems info samt e-mail denne vil selvfølgelig være beskytte af persondataloven og bestyrelsen har tavshedspligt. Vi skal derfor stadig bede dig om at sende ændringer vedr. adresse og e-mail.
Aktivitets kalender for 2018
20/5 kl. 10 Pinse m/morgenbrød
23/6 Kl.18 Skt. Hans med bål og fællesspisning i teltet
21/7 kl.10 Sommermøde i teltet
25/8 kl.18 Sommerfest i teltet
23/2 2019 Generalforsamling.

Der kommer nærmere info vedr. hvert arrangement.
Der kan evt. komme flere arrangementer til, så hold øje på hjemmesiden og på mail.
Da vi ikke har et festudvalg i år, har vi brug for hjælp til at afvikle de ovenfor nævnte arrangementer. Så har du lyst til at hjælpe til ved et eller flere af arrangementerne høre vi meget gerne fra dig.
Der er åbent på kontoret hver mandag indtil 1 juli fra kl.17 til 18