Glædelig nyhed fra bestyrelsen

Kære alle medlemmer i H/F Baagø!

Bestyrelsen kan glædeligt meddele, at der ENDELIG kan ansøges om byggetilladelser i H/F Baagø igen!
Hvis du ønsker at lave en byggeansøgning, skal du gå ind på Odense Havelodsselskabs hjemmeside, og finde byggetilladelses-formularen under “dokumenter”

Link direkte til byggetilladelsen findes her:

Du skal downloade byggetilladelsen og udfylde punkterne. Herefter skal den sendes til bestyrelsen på mail: bestyrelse@baagoehaveforening.dk
Vi kontrollerer byggetilladelsen, og sender videre til Odense Havelodsselskab.
Vær opmærksom på, at byggetilladelsen først bliver godkendt, når der er betalt penge til Odense Havelodsselskab!
Beløbet for byggeansøgningen er 500 kr. og bankdetaljer findes på blanketten. Vær opmærksom på, at der bliver opkrævet et gebyr på yderligere 500 kr., når byggeriet skal færdigmeldes!
I alt koster en byggetilladelse altså 1.000 kr. Prisen har bestyrelsen i H/F Baagø INGEN indflydelse på, så henvendelser vedrørende prisen rettes til Odense Havelodsselskab!

På vegne af bestyrelsen!
Rigtig god dag til jer alle 🙂